Přejít na obsah Přejít na hlavní navigaci Přejít na vyhledávání

Obchodní podmínky

Přečtěte si prosím v případě potřeby kompletní obchodní podmínky naší společnosti.

Obchodní podmínky společnosti DronPro s.r.o.

se sídlem Nádražní 44/86, Smíchov, 150 00 Praha 5 identifikační číslo: 045 87 332 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 250235 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na adrese www.dronpro.cz (dále jen „prodávající“, „my“)

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) prodávajícího upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jakoukoliv fyzickou osobou, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (dále jen „kupující - spotřebitel“), prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.dronpro.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (dále jen „kupující - podnikatel“), se uplatní pouze ta ustanovení, kde je to výslovně uvedeno, a dále čl. 12 těchto obchodních podmínek.

1.3. Není-li uvedeno jinak, kupujícím se rozumí jakýkoliv kupující, a to jak kupující – spotřebitel, tak kupující – podnikatel (dále jen „kupující“).

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Součástí kupní smlouvy jsou vždy obchodní podmínky ve znění uveřejněném na webové stránce v okamžiku odeslání objednávky kupujícím, se kterým měl kupující možnost se seznámit.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání svého uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, pokud kupující svůj uživatelský účet nevyužívá déle než 3 roky, či v případě, pokud kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že webová stránka, příp. uživatelský účet nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně popisu jeho hlavních vlastností, uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů na jeho dodání. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících daní a poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: a) objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), b) způsobu úhrady kupní ceny zboží, c) údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a d) informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko označené „Objednávka zavazující k platbě“ nebo jinou odpovídající jednoznačnou formulací. Odesláním objednávky kupující výslovně bere na vědomí, že se zavazuje k zaplacení. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.5. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.6. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací) ze strany prodávajícího, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho elektronickou adresu pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu způsoby uvedenými ve webovém rozhraní obchodu.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.4. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle ji v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (KUPUJÍCÍ - SPOTŘEBITEL)

5.1. Kupující - spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího - spotřebitele nebo pro jeho osobu.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující - spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Lhůta je zachována, pokud kupující - spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení o odstoupení.

5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující – spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující - spotřebitel na adresu sídla prodávajícího nebo na jeho e-mailovou adresu.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím - spotřebitelem vráceno prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující - spotřebitel od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího - spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než obdrží zboží, nebo než mu kupující - spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

5.6. Jestliže kupující - spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu - spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

5.7. Kupující – spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Nárok na úhradu takto vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího - spotřebitele na vrácení kupní ceny.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující - spotřebitel je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem, a že je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil.

7.3. Pro kupujícího – spotřebitele: Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.

7.4. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. U použitého zboží lze tuto dobu zkrátit až na jeden rok; takové zkrácení prodávající vyznačí v popisu zboží.

7.5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. U zboží, jako jsou akumulátory a baterie, je třeba brát v úvahu, že jejich obvyklá životnost (zejména s ohledem na počet nabíjecích cyklů a způsob používání) může být kratší než zákonná doba pro uplatnění práv z vad. Typická životnost akumulátorů se pohybuje okolo 12 měsíců. Snížení kapacity nebo výdrže, které je důsledkem běžného opotřebení po uplynutí této doby, se nepovažuje za vadu ve smyslu zákonné odpovědnosti.

7.6. Má-li věc vadu, může kupující – spotřebitel požadovat její odstranění. Dle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný.

7.7. Kupující – spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud: a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil, b) se vada projeví opakovaně, c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

7.8. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho sídla či provozovny. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.9. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci kupujícího - spotřebitele včetně odstranění vady a informovat jej o výsledku do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se nedohodnou na delší lhůtě.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží a jeho převzetím.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu – spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@dronpro.cz. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

9.2. Informace o zpracování osobních údajů při objednávce jsou dostupné na webové stránce prodávajícího, konkrétně v záložce Ochrana soukromí.

9.3. Informace o zpracování cookies na stránkách prodávajícího jsou dostupné na webové stránce prodávajícího, konkrétně v záložce Prohlášení o používání cookies.

10. DORUČOVÁNÍ

10.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé smluvní strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

10.3. Smluvní strany mohou jinou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

11. STORNO PODMÍNKY A VRÁCENÍ SPOLUÚČASTI U KURZŮ HRAZENÝCH ÚŘADEM PRÁCE ČR

11.1. Úhrada spoluúčasti a) Po schválení financování kurzu Úřadem práce ČR je účastník povinen uhradit spoluúčast ve výši minimálně 18 % z celkové ceny kurzu. b) Konkrétní výše spoluúčasti je uvedena v Potvrzení o poskytnutí příspěvku na úhradu kurzu digitálního vzdělávání vydaném Úřadem práce ČR. c) Zbývající část hradí Úřad práce ČR po úspěšném absolvování kurzu.

11.2. Storno podmínky a vrácení spoluúčasti a) Účastník má právo na vrácení uhrazené spoluúčasti pouze v případě, že svou účast zruší nejpozději 31 dní před zahájením kurzu. b) Pokud účastník zruší svou účast méně než 31 dní před zahájením kurzu, nemá nárok na vrácení spoluúčasti. c) Pokud byla účast na kurzu schválena Úřadem práce ČR méně než 31 dní před zahájením kurzu, není možné spoluúčast vrátit. d) V případech uvedených v bodech b) a c) má účastník možnost požádat o převedení uhrazené spoluúčasti na jiný termín kurzu nebo jiný kurz z nabídky, a to pouze po předchozí dohodě s poskytovatelem kurzu a v souladu s podmínkami Úřadu práce ČR. e) Pokud účastník zruší svou účast méně než 24 hodin před zahájením kurzu, nezúčastní se kurzu bez předchozího storna nebo nebude mít splněnou povinnou docházku, má poskytovatel kurzu právo požadovat úhradu plné ceny kurzu v souladu s podmínkami Úřadu práce ČR.

12. SPECIÁLNÍ USTANOVENÍ PRO KUPUJÍCÍ - PODNIKATELE

12.1. Tento článek se uplatní pouze v případě, že je kupujícím - podnikatel.

12.2. Prodávající poskytuje kupujícímu - podnikateli záruku za jakost. Není-li u produktu uvedeno jinak, činí záruční doba u nového zboží 12 měsíců od převzetí. U použitého (bazarového) zboží činí záruční doba 90 dnů od převzetí, není-li sjednáno jinak.

12.3. Kupující - podnikatel nemá právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.

12.4. Kupující - podnikatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem a sjednávají příslušnost českých soudů. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy pro kupujícího - spotřebitele.

13.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Nádražní 44/86, Smíchov, 150 00 Praha 5, adresa elektronické pošty: info@dronpro.cz, telefon: +420 216 216 022

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 25. 8. 2025.


  • Rychlé dodání
  • Prodej, půjčovna, výkup, bazar
  • Veškeré služby a školení
  • Objednání k vyzkoušení na prodejně
  • Poradna, testy, recenze, videa
  • Ověřeno zákazníky